چهارشنبه شب در سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: توانمندی زنان و نقش زنان برای توسعه کشور امری ضروری ااست و باید بیش از گذشته به آن توجه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نیمی از جامعه را جمعیت بانوان تشکیل می‌دهند لذا می‌توانند در گام دوم انقلاب نقش پر رنگی را در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی ایفا کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به سفرهای فراکسیون زنان به مناطق مختلف کشور تصریح کرد: هدف از سفرها این است که نمایندگان مردم در خانه ملت از نزدیک بتوانند در یک ارتباط دو سویه مشکلات قشر بانوان را از زبان خودشان بشنوند.

آزاد با بیان اینکه بدون شناخت دقیق و بررسی میدانی، قادر به اتخاذ تصمیم های درست نیستیم اضافه کرد:  باید به مردم امکان داد که بصورت رو در رو حرف‌های خود را با نمایندگان در میان بگذارند و از سوی دیگر قدرت چانه زنی در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس با اشاره به حضور زنان کارآفرین و فعال اجتماعی در این خطه اظهار داشت: در صورت حمایت می توانیم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

آزاد ادامه داد: مجلس یازدهم بر این اصل تاکید دارد که با توجه به فرصت ها، ظرفیت ها و چالش های هر منطقه، هر کدام باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد بنابراین تلاش می کنیم در سفر به نایین و خور و بیابانک به نفع مردم و در جهت برآورده شدن انتظارات به حق دختران و بانوان بهره بگیریم.
 

این مطالب را از دست ندهید
آدرس ارتباطی ما

اینستاگرام : asma_fakhari_1368

ایمیل  : info[at]banoyetarashkar[dot]ir

من اسما فخاری :

اولین بانوی تراشکار ، صنعتگر ، هنرمند و رزمی کار ایران

با عنایت خداوند و تلاش های بی وقفه توانسته ام در زمینه های تراش cnc . تولید و پرورش گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی غیر بومی و درختان مثمر ثمر انجیر و انار ، سفالگری , نقاشی و فنون رزمی موفقیت های کسب کنم

الگو و مشوق من در زندگی پدر و مادرم هستن که با تلاش و پشتکار